מעומד חדש לנשיאות: ד"ר יהודה דוד

    יוסי אשר | צילום: יח''צ 5 Comment on מעומד חדש לנשיאות: ד"ר יהודה דוד
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים האחרונים הודיע ד"ר יהודה דוד (61), מי שפרץ לתודעה הציבורית בארץ ובעולם לאור מאבקו הבלתי מתפשר לטיהור שמם של חיילי צה"ל ומדינת ישראל, סביב המאבק התודעתי נגד ג'מאל א-דורה, אביו של הנער מוחמד אל דורה, כי הוא מתכוון להתמודד .לנשיאות המדינה וכעת נפגש עם חברי כנסת לצורך גיוס תמיכה ואיסוף החתימות הנדרש.

    ד"ר דוד, פעיל ציבורי, משמש כאורטופד המומחה בכירורגיית כף יד במרכז הרפואי 'שיבא' בתל השומר, נמצא כעת בחופשה מחלה חלקית בעקבות החלמתו ממחלת הסרטן בה לקה. לאורך כל חייו פעל והתנדב למען המדינה, חיילי צה"ל ושם עצמו להיות גשר בין היהודים בארץ ובמקומות שונים בעולם.

    הוא שירת בצה"ל כקצין רפואה בדרגת רב-סרן. במילואים, מונה כרופא החייאה של חטיבת הצנחנים הסדירה. בגיל 52, עם פרוץ מלחמת לבנון השנייה, ביקש להיות בחזית ונלחם עם חיילי גדוד 932 של חטיבת הנח"ל בגזרה המערבית. על תפקודו וחילוץ פצועים תחת אש, קיבל לאחר המלחמה צל"ש מאלוף פיקוד המרכז. בשנת 2007 הדליק משואה בטקס יום העצמאות, כנציג צה"ל.

    ד"ר דוד סבור כי נשיא המדינה צריך להגיע מתוך הציבור ולשרת את הציבור, להיות אוזן קשבת לכל, להתרחק מעסקנות פוליטית ולהיות האזרח מספר אחד שפועל לאיחוד החברה הישראלית על כל גווניה.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      המיטב שיש לנו, אין עוד אנשים כאלה………. משכמו ומעלה מעל כולם בכל ההיבטים – אין מועמד ראוי ממנו